dátum: 21.01.21-12:47
"Buď ľudí úplne očarí, alebo ich celkom odpudí. No dokonca aj jeho nepriatelia sa zhodnú na tom, že tri veci vie Ray Kroc robiť dokonale: predávať hamburgery, zarábať peniaze a rozprávať príbehy."
Ray Kroc bol svojho času na prednáškach ekonómie na Harvarde považovaný za “Henryho Forda sektoru služieb”. Zaslúžil sa o rozkvet franšízového podnikania a tento úspešný obchodný model napodobnilo a stále využíva množstvo firiem. Časopis TIME MAGAZINE ho zaradil mezi 100 najvplyvnejších osobností storočia.
Knihu ocení každý, kto má ambície vybudovať vlastnú firmu, či už má dvadsať, alebo päťdesiat rokov. Jej vydanie finančne podporili Zoltán Vida a Anton Novotný - dlhoroční franšízisti McDonald’s. Ich nadšenie pre značku je aj po 18 rokoch v branži obdivuhodné. Rozhodli sa, že chcú dostať skutočný príbeh McDonald’s medzi slovenských čitateľov, aby inšpiroval, motivoval a povzbudil zároveň.
Ďakujeme za dôveru a veríme, že sa kniha bude páčiť. Objednať si ju môžete tu: www.mckniha.sk a tešíme sa na vaše recenzie s hashtagom #mckniha.